Energieleveranciers toegankelijk

Een probleem, een vraag? 

De nieuwe wet bereikbaarheid via telefoon en e-mail voor energieleverenciers treedt in werking op 1 januari 2026!

Alle particuliere klanten met een contract dat na deze datum is afgesloten, kunnen bij vragen contact opnemen met hun leverancier.

Als u vandaag een probleem hebt, aarzel dan niet om ons te bellen op 02/209 21 90 en een afspraak te maken.
Het is gratis, vertrouwelijk en zorgzaam!

Contact per telefoon of e-mail!

Als particuliere klant met een contract dat na 1 januari 2026 is afgesloten of na deze datum is verlengd, kunt u contact opnemen met uw leverancier:

=> telefonisch of per e-mail

=> weekdagen van 9.00 tot 17.00 uur

=> zonder extra kosten

Een schriftelijke bevestiging

Uw leverancier bevestigt de mondelinge afspraak:

=> per post, e-mail of sms

=> binnen 2 werkdagen

Vindt u het nog steeds lastig om contact op te nemen met uw leverancier? Infor GazElec kan u helpen!

Bel ons
op 02/209 21 90 om een afspraak te maken
en laten we samen uw probleem analyseren.

Nog vragen?

Neem contact met ons op via 02/209 21 90

Toegankelijkheid van leveranciers - Nuttige links

De lente komt van binnenuit